Antwoorden nodig?
De instructies op het klantportaal van Qualiant helpen je verder. In begrijpelijke taal maken we je stapsgewijs wegwijs in onze systemen.
Staat jouw vraag er nog niet tussen? Dan stel je ons je vraag door het insturen van een ‘ticket’.
Vind gemakkelijk je weg
We ontwikkelden handleidingen en instructies van alle systemen op ons platform. Vul een steekwoord in via onze zoekfunctie en je krijgt een overzicht met relevante instructies. Zo vind je snel een antwoord op jouw vraag.
Regelmatig voegen wij nieuwe informatie toe en natuurlijk actualiseren wij bestaande informatie bij wijzigingen.
Blijf op de hoogte
Maandelijks verzenden wij nieuwsflitsen waarin je het laatste nieuws over onderwijsadministratie leest. Op ons helpcentrum vind je al onze verzonden nieuwsflitsen onder elkaar. Dat is handig, want de nieuwsflitsen bevatten belangrijke informatie over cao wijzigingen, veranderde wetten en regels en over updates van de systemen.
Onze trainingen
Op ons helpcentrum beantwoorden wij veel vragen. Toch is het soms handiger om gebruik te maken van een training. Bijvoorbeeld als een nieuwe medewerker moet worden ingewerkt. Ook als vragen complexer zijn helpen wij graag met een training (op maat).
Fijn dat je er bent! Wij - en derde partijen - maken gebruik van cookies. Deze gebruiken we voor het bijhouden van statistieken (de cookies van Google Analytics zijn volledig geanonimiseerd), om voorkeuren op te slaan, maar ook voor marketingdoeleinden. Door op 'ok' te klikken ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in ons privacy statement. OkPrivacy statement